Klachtenregeling

Klachtenregeling bij Tuinmeubelwereld.nl

Bij Tuinmeubelwereld.nl staat klanttevredenheid hoog in het vaandel. We zien onze klanten het liefst met een grote glimlach, genietend van hun tuinmeubelen.

Toch kan het voorkomen dat je ergens niet tevreden over bent. We horen dit graag, zodat we samen naar een passende oplossing kunnen zoeken. Bovendien leren wij van jouw feedback om onze service te verbeteren.


Klacht Indienen

Onze klachtenafhandeling verloopt het snelst via e-mail. Volg onderstaande stappen voor een vlotte afhandeling:

  1. Stel een e-mail op met een duidelijke omschrijving van de klacht.
  2. Voeg, indien mogelijk, beeldmateriaal toe (bij productklachten is dit altijd noodzakelijk om de situatie goed te beoordelen).
  3. Vermeld in het onderwerp van de e-mail je ordernummer.
  4. Stuur de e-mail naar: hallo@tuinmeubelwereld.nl.

Niet Tevreden met de Oplossing?

Ben je het niet eens met de geboden oplossing of komen we er samen niet uit? Dan kun je jouw geschil aanmelden voor bemiddeling via: