ODR-platform

Klachtenregeling

Bij Tuinmeubelwereld.nl staat klanttevredenheid hoog in het vaandel. Wij zien onze klanten het liefst met een grote glimlach, genietend van hun tuinmeubelen. Echter kan het wel eens voorkomen dat je het ergens niet mee eens bent of ergens ontevreden over bent. Wij vernemen dit uiteraard graag. Daardoor kunnen we misschien alsnog tot een oplossing komen waardoor jij weer blij bent en natuurlijk kunnen wij daar op onze beurt weer van leren. 

Onze klachtenafhandeling loopt het snelste via de email. Stel een email op met indien mogelijk beeldmateriaal, hier zullen wij altijd om vragen met product-klachten. Dit hebben wij nodig om de situatie zo goed mogelijk te kunnen beoordelen. Benoem in het onderwerp van de mail je ordernummer, onze klantenservice streeft er naar binnen 2 werkdagen een eerste reactie te geven.

Klacht indienen

Mocht je het niet eens zijn met de geboden oplossing of komen we er samen niet uit? dan is het mogelijk om jouw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil of aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform.